diumenge, 1 de febrer del 2015

Petita reflexió sobre la societat

Bon dia a tothom!
Avui m'he aixecat inspirada i amb ganes de reflexionar sobre la societat on vivim.

Sovint la gent es queixa de que la societat on vivim no és bona, tothom es queixa molt de que els altres passen el dia classificant la gent, que si aquests és això, que si aquella és allò...

Però un moment, para i pensa, tu et queixes d'aquesta societat on estàs vivint però tu contribueixes a que aquesta "classificació" s'aturi? Aportes quelcom perquè canvii?
Les persones d'avui dia diguem molt però no fem res, veiem pedres que ens impedeixen seguir el camí però no s'esforcen en treure l'obstacle i seguir endavant; tant sols ho diuen, com si així s'arreglés el món. No! Això no és així!
No et quedis veient com passen les coses i el temps i la societat no canvia.
Crec que hauríem de començar a moure'ns i, com a mínim, intentar que les coses canviïn.

Si que és veritat que els altres van classificant sense cap criteri establert aparentment (sinó que el seu criteri és el seu caràcter, personalitat i mirada al món). Però segurament tu també ho fas, potser involuntàriament però ho fas, n'estic seguríssima.
Jo també ho faig i els meus germans i la meva família i tu i tots! Tothom ho fa però després es queixa dels altres.
I si enlloc de parla tant i no fer res, ho canviéssim i parléssim menys i féssim més?
I si comencem a no classificar?
Llavors la societat començaria a canviar i molts problemes podrien desaparèixer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada